missmk

Live your life before someone else does

Massa barn dessa dagar!

Publicerad 2013-09-24 00:29:27 i Allmänt,

I lördags fick jag äntligen träffa Alvin 2 månader. Jag var helt inställd på att hans storasyster Vilja skulle vara blyg för mig och inte känna igen mig men hon kom gladeligen fram och gav mig världens kram och smekte mig på kinden när vi träffades. Aw vilken sötnos! Två år gammal och så omtänksam redan nu!
 
Dagen efter träffade jag delar av min släkt. Vi firade att jag hade fyllt år. Vi var iväg och åt på en restaurang först. Supergod mat!! Sen åkte vi hem och åt tårta. På kvällen sen var jag hem till min saknade vän Madde som jag ser alltför sällan. Kändes så skönt och bra att vara där ett tag.
 
Och idag har jag varit hos Emma och Peter och träffat dom och deras små barn Kian och Milia. Det har med andra ord spenderats tid med många barn dessa dagar. Och det är ju det bästa som finns, dom är ju så härliga!
 
Alvin och Vilja!
 
Vilket hår!!!!!!!!!
En väldigt avslappnad liten kille :)
Älskade barn!
Några andra "barn" som jag träffade i helgen. Mina kusiner. Herregud vad dom börjar bli stora (12 och 14). David är till och med längre än mig nu och börjar komma i målbrottet. Jag minns det ju som om det var igår när jag höll i honom på BB.

Moster gjorde en väldigt fin fiskbensfläta på mig. Synd att man inte kan göra en sådan på sig själv.
 
Bäst jag sover nu. Imorgon förmiddag händer det en väldigt intressant grej. ;)
 
Sov så gott!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela