missmk

Live your life before someone else does

Bara ett till..?

Publicerad 2012-04-23 21:49:10 i Allmänt,


.
Nu har jag precis lagt barnet efter att han suttit och asgarvat till tecknade videoklipp.. "Snälla Madde bara ett videoklipp till..?" Frågade han med sin söta blick. "Okej då, ETT till."
.
När jag kommer tillbaka... "Snälla ett till...?" "Du det här kan bli 100 videoklipp till om du får bestämma", svarade jag och då insåg han att det inte gick att vara söt längre :) Sen bäddade han ner sig själv i sängen och somnade på en gång. Underbart!
.
Tänk om man skulle låta ett barn titta på ett till och ett till och ett till... helt enkelt låta dom bestämma, undrar hur länge dom skulle sitta framför datan då. 1 vecka i sträck kanske? ;)
.
Själv har jag precis satt igång Morgan och Ola-Conny på kanal5 play. Är det något jag blir på riktigt bra humör av så är det dom två och deras härliga resor! Mer äkta människor än dom finns nog inte tror jag :)
.
Sov gott sen!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela