missmk

Live your life before someone else does

Härliga lördag!

Publicerad 2012-04-22 00:56:52 i Allmänt,

.
.
.
Idag började jag dagen med att fika med mamma och pappa på Lido. Då tog pappa givetvis denna fina bakelse :)
.
.
Många hade samlats på torget för att fira idag. Ser ni dom som står och sitter högst uppe på taket?!
.
Konfrenciern på scenen sa till och med i mikrofonen att dom som stog där uppe genast skulle sätta sig ner! Usch törs inte ens tänka på att denna dag hade kunnat slutat med att det regnade folk från taket :S
.
.
Gävles hjältar :) Häftigt att dom fick vinna guld på 100 års jubileumet också.
.
.
Pappa bokade bord på Cheers idag och när vi satt och väntade på maten stannade det en buss utanför och det var hela guldlaget som kom in och åt på Cheers till våran och alla andras förvåning och applåder :)
.
.
Jag äääälskar Cheers mat. Det är så otroligt gott varje gång! Skulle kunna äta där varje dag!
.
.
Behöver jag säga att stämningen var på topp där inne bland alla guldhjälmar?
.
Vi åt god mat, pappa var helt lyrisk och överlycklig för att alla grabbar var där, mamma och jag satt och drack goda drinkar och Brynäslaget sjöng SM-guld sånger så det stog härliga till :)
.
.
.
Det blev lite skoshopping idag också! Kan ju inte bara fokusera på hockeylag hela tiden hehe.. Jag är nu KÄÄÄR i dessa skor! Fasiken vad jag älskar dom, så snygga!
.
.
Även dessa två par kommer vara mina favoriter i sommar!
.
Nu fina ni så ska jag erkänna en sak: Jag börjar ledsna på hockey nu! Missförstå mig rätt, nästan all sport är rolig men man är ganska mätt nu :)
.
Men all heder till grabbarna, som för övrigt berättade idag att dom åker till Las Vegas nästa vecka! Det gör dom helt rätt i!
.
Sen visste jag inte vart jag skulle ta vägen efter att vi har följt hela slutspelet och haft nerverna utanpå kroppen, till att i flera dagar ägnat oss åt guldfirandet..
.
Och att dessutom ha varit omringad av alla spelarna på Cheers idag, till att gå ut på gatan i lugn och ro och sedan höra pappa börja prata om kvällens och nattens matcher i NHL(!) Då höll jag på bryta ihop på riktigt haha..
.
Nej nu är det sluttittat på hockey för min del ett BRA tag framför.
.
Sov sött alla!
.
Puss o kram från mig!
.
PS. Fan jag kom precis på att hockey-VM börjar snart... Haha typiskt! Okej efter hockey-VM är det sluttittat ett bra tag framöver ;)
.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2012-04-22 15:43:04

Det blev en rätt härlig söndag också nu när skärmen fylldes av dessa underbara ögon. Du har nåt speciellt i blicken kvinna...!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela