missmk

Live your life before someone else does

Besviken

Publicerad 2012-04-28 13:30:28 i Allmänt,

.
Tror bestämt att det vilar en liten förbannelse över mig just nu...
.
För det första, i början av veckan blev min mobilladdare helt plötsligt glapp, det kom från ingenstans så mobilen blev aldrig helt laddad utan dog lite när den kände för det.
.
Sen från den ena dagen till den andra, slutade laddaren fungera helt och jag hade bara tur att Marie hade en extra laddare att låna ut innan jag snällt får köpa ny..
.
Och sen kom nästa smäll, ett negativt besked i ett telefonsamtal med en kvinna angående en kurs i sommar.
.
Och som om inte det vore nog så slog ju blixten naturligtivs ner hemma hos Madde igår precis innan vi skulle basta.. Här hade jag sett fram emot en mysig kväll med bastu och vin men tji fick jag.
.
Tycker så himla synd om Maddes kusin Matte som bor granne med henne. Hans dator och tv total förstördes av åskan igår.. Vi brukar alltid skratta och skämta med varandra annars men igår var det rena rama begravninsstämningen där.
.
Vi satt istället med tända ljus när det hade blivit kolsvart ute och pratade bland annat om övernaturliga fenomen vilket fascinerar mig.. Jag vet inte om jag tror på sånt dock men ibland undrar man..
.
En i sällskapet igår har hållit på med svart magi för längesen och det berättades riktigt obehagliga historier om detta vill jag lova.. Jag kände efter en stund hur min hjärna blev alldeles överhettad och det kröp längs hela ryggraden på mig.
.
Sen var jag minst sagt lite uppjagad när jag skulle åka hem själv i mörkret ;)
.
Den här veckan har inte varit min vecka men det bästa av allt är: efter regn kommer solsken!
.
Puss på er!
.

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2012-04-29 00:42:18

Aj vilken otur! Snart vänder det igen ska du se. Du kan i alla fall trösta dig med att du har en väldigt vacker naturlig skönhet. Jag har jobbat som make up artist och sett många osminkade kvinnor och många ser väldigt grå och trötta ut. Det är inte många som har en vackert naturlig utstrålning utan smink men den gåvan har du fått :-)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-04-29 14:41:34

Men tack fina du vad glad jag blir :) Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela