missmk

Live your life before someone else does

Det blev vinter igen...

Publicerad 2012-04-01 21:24:41 i Allmänt,

.
.
Jag gjorde nyss ett snowboard collage och några av dessa snowboardkläder och utrustning står högt upp på min önskelista tills nästa säsong! Visst är kläderna snygga?!
.
Det började snöa rejält undertiden det var hockey. När Brynäs hade vunnit var det plötsligt vitt vitt vitt överallt igen.
.
Jag började då genast att tänka på snowboardåkning. Jag har fått veta att ett säsongskort på Kungsberget kostar 1 000 kr. Det är ju ingenting! Kan det verkligen stämma?
.
Om man då betalar ordinarie pris i två dagar under en säsong så har man ju genast kommit upp över 1 000 kr så det lönar sig med säsongskort!
.
Det ska jag verkligen se till att införskaffa nästa säsong.
.
Nu ska jag ringa Marie som ville ha lite råd om någonting :)
.
Vi hörs fina ni!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela