missmk

Live your life before someone else does

Finns inga ord för denna glädje!!!!!!!

Publicerad 2012-04-20 01:05:09 i Allmänt,

.
Jag kan nog inte riktigt förstå hur stort det här är än.. Brynäs bäst i landet! Kanske till och med bäst någonsin? Ja det vågar jag påstå.
.
Ända sedan jag var riktigt liten så har jag blivit uppfostrad med orden: "Det finns inget annat lag som är så klassiskt som Brynäs i Sverige. Brynäs är nog det ända lag som har riktigt många fans över hela landet!"
.
Efter ikväll så börjar jag faktiskt tro på pappa som har sagt dessa ord.. En pappa som skickade mess till mig ikväll och sa att han hade gråtit efter slutsignalen! Naw :)
.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Killar som kan gråta och visa sina känslor är bland det finaste jag vet! Det visar att dom är manliga, mogna och med ett äkta hjärta! Andra killar som säger "bög" "fjant" eller vad det nu kan vara visar bara hur omogna och iskalla dom själva är!
.
.
Jag är verkligen jätteglad för hela lagets insats hela säsongen men det är nog många som håller med mig när jag säger att jag unnar denna kille guldet lite extra. Sån otroligt bra spelare plus att han är så himla snäll och gullig har man märkt i intervjuer han har gjort!
.
När jag fick se Silfverberg gråta på aftonbladets tv nyss så började det rinna tårar på mig med. Underbara pojke, fan vad du är värd detta och låt ingen säga något annat!! Kan inte heller låta bli att tänka på hans föräldrar nu. Oj vad stolta dom måste vara! :)
.
Han kommer nog bli större än Foppa, eller vad tror ni?
.
Nu ska jag sova bättre än på länge ;)
.
PS. Imorn lägger jag upp lite andra bilder och filmklipp på när Gävle kokade ikväll!
.
GULDKRAMAR från mig!
.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-20 08:56:19

Grattis till guldet! Silverberg är fan inte mänsklig. Han har sin framtid tryggad. Mäkta imponerad / Dif supporter

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela