missmk

Live your life before someone else does

Folköl och grillat

Publicerad 2012-04-29 18:41:08 i Allmänt,

Har suttit ute i fantastiska solen hela dagen. Nu dricker vi folköl, lyssnar på gamla grymma 70- och 80tals hits och så äter jag även lite halloumi emellanåt. Så gott, vi köpte en ost i var matvrak som vi är haha..

Måste berätta en rolig grej, pratade med en kompis idag som träffat en kille.

Dom hade varit på dejt i helgen och suttit och hånglat lite i soffan och helt plötsligt stannar killen upp och sa "va fan" och så spottade han ut min kompis örhänge som han tydligen höll på äta upp.. :)

HAHA gud vad jag skrattade när hon berättade det.. Ingen av dom märkte nåt först.. Oj oj gick vilt till där tror jag ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela