missmk

Live your life before someone else does

Hoppas hoppas..

Publicerad 2012-04-17 13:45:37 i Allmänt,

.
Idag har jag varit seg. Jag har trotsat klockan och legat kvar i sängen hur länge som helst idag innan jag klev upp. Man blir ju så slö av vädret.
.
Så jag har återigen bott inne på antagning.se idag! Jättekul att kika runt där tycker jag. Nu hoppas jag innerligt att jag får napp på någon skola bara vilket jag känner på mig att jag får :)
.
Vad gör ni idag? Jag och Marie har bestämt att vi ska sitta i hennes soffa och kolla hockey ikväll igen. Brynäs har nämligen alltid vunnit då vi suttit där så vi har minst sagt oddsen på vår sida haha.
.
För övrigt är det ju så grått, trist och KALLT här just nu så man vill bara dra iväg någonstans! När kommer vårvärmen tillbaka egentligen?
.
Hörs senare..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela