missmk

Live your life before someone else does

Jane Norman

Publicerad 2012-04-01 12:53:13 i Allmänt,


.

.
Dom gånger jag har varit i London har jag alltid gått in i min favoritbutik Jane Norman. Det är en salig blandning av både vardags- och festkläder som butiken har att erbjuda. Det finns även något för alla stilar och personligheter, va så säkra!
.
Nu ska mamma och pappa åka till London snart och mamma bad mig skriva en inköpslista på vad jag kan tänkas vilja ha. Jag har nu suttit och granskat hemsidan och skrivit ner lite plagg jag gärna vill ha. Många toppar och även en bröllopsklänning till i sommar.
.

.

.
Hur fina va inte dessa två klänningar!!!
.

.
Jag gillar även denna ljusa (lite mintgörn/turkos) vilket är sommarens hetaste färg!
.
Får se vilken jag väljer. Fanns ju även massa andra fina klänningar. Beslutsångest! Kanske blir två klänningar till slut ;)
.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2012-04-01 16:43:55

Den blåa är tveklöst finast, med den röda på en säker andraplats. Gillar inte axelbandslösa klänningar eftersom de ser ut att liksom hänga på brösten. Tror dock att du kommer vara fin i vilken du än väljer, men självklart lite extra fin i den blåa. ;-)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-04-01 22:20:08

Där håller jag inte me dig, jag älskar axelbandslösa klänningar och tycker det är mycket snyggare än andra. Men däremot håller jag me dig om att den blåa är en klar favorit :)

Postat av: M

Publicerad 2012-04-02 21:20:20

Du är tjej, jag är kille. Jag hade blivit orolig om vi tyckt lika. Faktum är ju att ju mer ni tjejer krånglar till det och tycker att ni blir fina, desto längre ifrån perfektion kommer ni i en killes ögon. Fast helt klart är det ju du som ska trivas och därmed utstråla det där lilla extra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela