missmk

Live your life before someone else does

Pictures from down under!

Publicerad 2012-04-19 12:13:49 i Allmänt,

Har suttit och tittat på min fina vän Sofias bilder på fb nu en stund..
.
Hon bor nu i Brisbane i landet där under ;) Australien. Hon jobbar som au pair där hon tar hand om en liten flicka på 2 år.
.
Jag blir helt till mig när jag ser hennes bilder som hon lägger upp titt som tätt. För det första så är det så jäkla fint där borta och för det andra har hon så sjukt roligt där nere med folk från hela världen vilket jag verkligen unnar henne.
.
Och jag är så glad för hennes skull att det blev precis som hon hade förväntat sig, till och med över förväntan!
.
Jag snodde några bilder från hennes sida idag som jag ville visa er ;)
.
.
.
Innan hon flyttade till Brisbane bodde hon i Sydney ett tag och hade denna utsikt från hennes hotellrum! Haha helt otroligt fint!! :)
.
.
.
.
Här har ni en strand och vatten mitt i en park i stadskärnan av Brisbane! Hur häftigt var inte det här då?? Konstgjord strand helt enkelt!
.
.
Wow den här bilden ääälskar jag! Tycker hela upplägget är så snyggt med färgerna, klimatet, solen som håller på att gå ner och smarriga sushibitar på tallrikarna.. Det här är en riktig "livsnjutarbild" när det är som allra bäst! :)
.
All heder åt vårt vackra land som är väldigt fint och bra på många sätt men jag måste ändå säga (trots att man inte ska det) att gräset är lite grönare i andra länder som ni själva också ser...
.
Kram på er!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela