missmk

Live your life before someone else does

Röda läppar och tomtebloss

Publicerad 2012-04-15 14:24:01 i Allmänt,

.
Hurra hurra för Marie idag!!! Vi hade supertrevligt igår då vi var på Helt Enkelt och drack tomteblossdrinkar för att fira henne.
.
_26KEO on Make A Gif, Animated Gifs
.
Jag har börjat använda rött läppstift och läppenna nu när jag går ut på festligheter, som jag tycker är jättesnyggt! Just den här röda färgen jag har nu är jättefin.
.
Till och med mormor skulle köpa ett exakt likadant läppstift för att hon gillade färgen så mycket :)
.
Men hur man förändras år efter år. För flera år sedan tyckte jag att det var jättefult och osmakligt med så här röda läppar. Men då var jag i och för sig ung och dum hehe.
.
Ikväll lutar det åt att jag, Marie, kusin Anders och hans tjej Anette ska till O´learys eller Allstar och kolla matchen och uppleva stämningen med resten av stan...
.
Om barnvakten som befinner sig i Sthlm hinner hem i rimlig tid vill säga, för att ta hand om dom små sötnosarna, William, Stella och Ebba. Annars får vi snällt se på tv hemma i soffan.
.
Vi hörs senare! Och nu hoppas jag att ni håller på Brynäs ikväll och om inte så kan ni väl ändå göra det för min skull kära läsare :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela