missmk

Live your life before someone else does

Roligt fakta..

Publicerad 2012-04-26 10:23:26 i Allmänt,

Lite fakta..
.
Det tar 7 sek för maten att passera från munnen till magen. En människas hårstrå kan hålla för 3 kg. Längden av penis är tummens längd gånger tre. Lårbenet är hårt som betong. Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens. Kvinnor blinkar två gånger mer än män. Vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står...
.
Kvinnan har läst hela den här texten. Mannen tittar fortfarande på sin tumme.
.
Haha den var rolig.. Erkänn att ni direkt kollade tummen och mätte killar? ;)
.
Puss på er!
.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2012-04-26 12:15:26

Det finns ju olika tillfällen och därmed olika storlekar, men jag antar att det är stoleken när du är med, å då kan det säkert stämma...

Postat av: Anne

Publicerad 2012-04-26 12:24:08

Hi hi ;-) Den texten snor jag! Jag ska visa den för min man och se om han läser klart texten ;-)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-04-26 15:44:25

Oj vad otydlig du va nu M. Jag förstod inte alls vad du menade?



Gör så Anne :)

Postat av: M

Publicerad 2012-04-26 23:05:58

Jo, den växer ju som sagt med uppgiften och jag antar att när du är med så visar den ju säkert upp sig från sin bästa sida och då kan möjligtvis 3x tummens längd stämma. Hoppas att du förstod nu så jag slipper ta fram biologiboken och visa dig... ;o)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-04-26 23:30:02

Hahaha oj! Japp nu förstod jag.. Blev nästan lite generad.. Bra att du håller dig till en finare förklaring då det kanske finns minderåriga som läser också ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela