missmk

Live your life before someone else does

Shutter Island

Publicerad 2012-04-22 19:50:57 i Allmänt,

Hej allihopa.
.
Vill börja med att säga tack till alla er som kommenterar!
.
Gud vad ni skämmer bort mig med era fina kommentarer.. Blir lika glad varje gång jag får en både från dom jag känner och inte känner. Känns kul att det finns så fina människor som följer min blogg. TACK!!
.
Och till er som inte kommenterar säger jag också tack för att ni tar er tid att ens kika in på min blogg. Fortsätt gärna med det :)
.
.
Nu väntar jag på att Shutter Island ska börja med min gamla flickidol Leo DiCaprio i huvudrollen. Gud vad kär jag var i honom -97 då Titanic visades på biograferna..
.
Jag är egentligen ingen tv-tjej men riktigt bra filmer, lite sport och Vänner kollar jag gärna på!
.
Oj höll på glömma det bästa programmet som jag har börjat kolla på nu, Morgan och Ola-Conny såklart! Haha vilka otroligt härliga killar!
.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela