missmk

Live your life before someone else does

Skärtorsdag

Publicerad 2012-04-06 02:37:15 i Allmänt,

Hej på er!

Idag har vi haft jättemysigt. Jag hämtade William i skolan sen åkte han lite skateboard med mig innan Marie kom hem.

Sen kom det några urgulliga små påskkärringar som fick godis av oss. Efter det grillade vi både kött och machmallows (stavning?).

Sen mot kvällen kom Maries mamma Marina och hennes man Uffe och då blev vi lite sliriga :)

Jag har skrattat ihjäl mig ikväll! Uffe bjöd på en äcklig shot och sa "Drick en sån här och jag lovar att du börjar prata thailändska sen." Haha!

Hoppas ni har haft en fin påsk so far. Vi hörs imorn. Då ska jag först på påskmiddag hos farmor och sen till brända bocken.

Puss o kram!
.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela