missmk

Live your life before someone else does

Skype och Valborg

Publicerad 2012-04-30 13:19:25 i Allmänt,

.
Detta fina meddelande var det första jag såg när jag gick in på facebook i morse. Fina Fia!! Åh vad jag saknar henne!! Tänker varje dag på hur hon har det i Australien.
.
Vi har bestämt en Skype-dejt nu efter Valborg :) Ska bli så kul att få höra hur hon har det.
.
Minns ni att jag skrev ett inlägg om att tekniken gör oss folkskygga och bortskämda? Men som jag skrev då så finns det ju många bra fördelar också.. Och vid sånna här tillfällen är ju tekniken guld värd när man har sina vänner på andra sidan jorden!
.
Ikväll ska jag hem till kusin Anders och hans tjej Nettan. Vi ska käka med ett helt gäng bland annat. Jag och Marie ska fixa förrätt så jag ska börja mixtra med den nu.
.
Hoppas ni alla får en riktigt fin valborg. Var rädd om fingrar och alla andra kroppsdelar om ni håller på med raketer bara :)
.
Puss på er alla!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela