missmk

Live your life before someone else does

Sugen på en weekend snart

Publicerad 2012-04-09 13:59:23 i Allmänt,

.
Jag är väldigt sugen på att åka iväg på en weekend om någon månad eller två, för att bara slappa, äta gott och njuta :) Till Paris kanske? Jag har varit i denna stad förr och åker gärna dit igen.
.
.
Eller till Rom?
.
.
Eller varför inte till Barca?
.
.
Fast jag skulle ju heller inte ha något emot att dra hit igen, till New York!! Jag har sagt det massa gånger förr och jag säger det gärna igen..
.
Den här bilden har jag tagit högst uppe på Empire State Building och jag kan sitta och stirra på dessa bilder hur länge som helst! Så jäkla fint!!!
.
.
.
Jag lite ljusare i håret på Times Square :)
.
.
Hope, Amanda och jag utanför Madison.
.
.
Dom "små" bokstäverna inne i Madison :)
.
.
Central Park. Älskar kontrasterna!!
.
Nu ska jag drömma mig bort till New York en stund igen och sen ta och motionera lite.
.
Puss o kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela