missmk

Live your life before someone else does

Tårar

Publicerad 2012-04-07 20:42:35 i Allmänt,

Har precis satt på mig mysbyxor, äter geisha och har tittat på Dumbo.

Jag får riktiga flashbacks sen jag var liten när jag tittar på Dumbo. Mamma har berättat att jag började grina på bion när jag var ca 5 år.

Inga andra barn i biosalongen grät utan bara jag så mamma trodde att jag hade gjort mig illa eller något annat men jag grät för att jag tyckte synd om Dumbo :)

Så nu, 20 år senare, har jag precis suttit och storgråtit till Dumbo igen. Den filmen är ju hemsk egentligen. Den handlar ju om mobbing och hur man går stark ur det sen.

Nu fortsätter tårarna rinna till Kvällen är din :) Vilka underbara människor det finns!

Kram på er!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela