missmk

Live your life before someone else does

Tisdag

Publicerad 2012-04-11 01:07:29 i Allmänt,

.
Hej fina ni!
.
Som ni ser så är jag inte så jätteaktiv just nu med att göra inlägg som jag annars brukar vara :)
.
Jag har fullt upp med bland annat en massa pappersarbeten och deadlines den här veckan. Vill bara att det ska bli helg igen så att jag kan andas ut lite.
.
Kollade på Brynäs ikväll igen! Egentligen behöver man ju inte kolla längre för man vet ju i alla fall att dom vinner hela tiden ;) Haha nej då så kaxig vågar jag inte vara riktigt än..
.
.
Här är lite tänkvärda och kloka ord som jag vill att alla mina läsare tar till sig!! Var alltid er själva och om folk inte klarar av det så glöm dom!
.
Vi hörs imorn, nu ska jag sova gott!
.
Puss o kram på er!
.

Kommentarer

Postat av: Kristian

Publicerad 2012-04-11 01:28:23

Tja! Har gått in på din blogg ett tag nu och måste säga att jag gillar dig även fast jag inte känner dig plus att du e jävligt snygg E inte riktigt säker på om du e singel eller inte men om du e de så måste jag nästan fria till dig ;-) Nej men skämt å sido. Kan väl bara säga att jag e sjukt avis på den killen som får dig till sin flickvän :-)

Ha de bra!

Postat av: Madde

Publicerad 2012-04-11 17:19:28

Haha oj vilka starka och fina ord? Tack tack! Alltid kul med läsare man både känner och inte känner!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela