missmk

Live your life before someone else does

Dagen efter guldet...

Publicerad 2012-04-20 13:49:09 i Allmänt,

.
Jag inser själv att det har varit mycket hockey på min blogg senaste tiden men det hoppas jag att ni förstår efter vad som hände igår! Så här såg det ut utanför Allstar igår när vi kom dit. Lugnt och fridfullt än så länge ;)
.
.
.
Stan bokstavligt talat kokade igår! Jag har aldrig varit med om något liknande men var glad att vi fick uppleva detta.
.
.
Jäkla sköning Daniel är då! Vad tror mina Gävle-läsare, trivs vi i Gävle just nu tro? ;)
.
Han är också en kille jag verkligen unnar guldet. Dom gångerna jag träffat honom när han hade ihop det lite med min kompis förr, har han varit så rolig och snäll och han har även alltid kämpat mest av alla på isen tycker jag!
.
Imorn ska dom hyllas på torget hörde jag...
.
Då det är det värsta snökaoset på hela vintern här just nu så ska jag lägga mig i soffan och inte röra mig ur fläcken på hela dagen efter att jag har varit och handlat. Usch vad jag har ledsnat på detta väder nu :(
.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-20 16:12:50

annars då? hahahah widde e kung klart vi trivs!! =)

Postat av: Tessan

Publicerad 2012-04-20 19:21:39

Till och med jag som egentligen inte gillar sport alls och som inte hejar på Brynäs fällde en tår när jag såg hur glada alla spelarna var =) Grattis till guldet!

Postat av: Madde

Publicerad 2012-04-22 15:38:49

Haha va kul att du blev så känslosam när du inte ens är intresserad :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela