missmk

Live your life before someone else does

En dag ute i friska luften..

Publicerad 2012-04-05 00:17:50 i Allmänt,

.
.
.
.
.
.
All heder åt stadslivet men en dag som denna slår faktiskt allt! Att bara vara i närheten av vattnet, solen den friska luften och vår otroligt vackra natur!
.
När vi hade suttit en stund i solen åkte vi hem och fortsatte att vara ute. Jag och Marie klädde på oss vinterjackorna, sockor, vantar, mössa, tofflor och virade in oss i varsin filt, tände ljus och satt ute och pratade i flera timmar utan att frysa. Mysigt va?
.
Men det blev lite väl kallt på slutet så nu har jag krypit ner i sängen och försökt värma upp mig själv så gott det går.
.
Det skulle ju inte ha varit helt fel att ha en fin och trevlig kille bredvid sig nu som man kunde krama och bli varm av... ;)
.
Nu ska jag sova och sedan gå upp i skaplig tid och hänga på låset på affären så jag kan köpa kött, halloumi med mera. Och sedan marinera köttet så fort som möjligt så det får stå över dagen.
.
Japp, vi ska grilla igen som ni hör, ska bli jättegott! Sen får vi se om det kanske dyker upp några fina påskkärringar under dagen också som kanske vill ha lite godis :)
.
Puss o kram på er!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela