missmk

Live your life before someone else does

Vacker hy med Aloe Vera

Publicerad 2012-04-08 15:37:27 i Allmänt,

.
.
Dessa två produkter är det ända man behöver för en bra ansiktsrengöring och en vacker hy! Tjej som man är så har man under alla år provat sig fram med x antal hudvårdsprodukter för att hitta den bästa rengöringen för huden.
.
Jag har testat allt ifrån Loeral till dyrare produkter som Clinique och YSL och jag har alltid bara varit halvnöjd med resultaten.
.
Men en gång hade jag bråttom och var stressad och sprang in på apoteket och köpte Aleo Vera för att bara få tag på någonting i all stress och det visade sig vara det bästa jag någonsin har använt!
.
Så jag kan verkligen rekommendera Aloe Vera när det kommer till huden, inte bara till ansiktet utan hela kroppen. Man får en barnsligt len hud. Det är även jättebra till torr hy. Aloe Veran återfuktar nämligen huden på 1 sekund.
.
Peelingen är en bra grund och luktar jättegott.
.
Nu ska jag äta Maxmat. Jag har tröttnat rejält på allt vad påskmat heter nu så idag får det bli hamburgare för det tröttnar man aldrig på ;)
.
Hörs senare..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela