missmk

Live your life before someone else does

Viktigt att lära sig använda sitt hjärta

Publicerad 2012-04-27 00:11:31 i Allmänt,

.
Dagens (fantastiska) kloka ord! Visst var det tänkvärt? Men det visste vi ju i och för sig ändå, att dom som är vackrast (vilket jag inte tycker att man ska säga för i mina ögon finns det ingen som är mer vacker än någon annan) och dom med pengar inte är lyckligast..
.
Ni måste förresten säga till mig kära ni om ni tycker det blir för mycket med dessa kloka ord hela tiden.. :)
.
Men jag tycker verkligen att tänkvärda ord är viktigt att läsa för alla.. Men kanske allra viktigast för unga tonårspojkar och tonårsflickor med taskig självkänsla och självförtroende.
.
Idag har jag bland annat färgat håret på både Madde och Marie.. Nu ska jag strax sova och se fram emot morgondagen då vi ska dricka rosé och basta!
.
Sov gott!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela