missmk

Live your life before someone else does

Vilja-abstinens!

Publicerad 2012-04-23 15:20:57 i Allmänt,


.
Min lilla favorit!
.

.
Ska bort på kalas.
.

.
Bakar med pappa. Visst är hon väl oemotståndlig? Älskade gullunge!
.
Jag har Vilja-abstinens.. Jag längtar så otroligt mycket efter henne nu!!! Det är så synd att vi bor så långt ifrån varandra :( Men om 2 veckor ska jag ha henne i 2 dagar då hennes pappa jobbar och hennes mamma ska vara på högskolan i Gävle.
.
Oj vad vi ska kramas då!! :)
.
Nu ska jag strax äta och sedan hämta en annan favorit i skolan sen ska vi mysa hela kvällen då Marie ska bort.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela