missmk

Live your life before someone else does

Vilken glad överraskning!

Publicerad 2012-04-16 14:45:06 i Allmänt,

.
Jag fick syn på en väldigt glad överraskning idag på antagning.se. Jag har hela tiden trott att mitt högskoleprov ska ha gått ut för längesen och att jag måste göra ett nytt prov MEN det finns kvar och går ut hösten 2013! :) Gud vad glad jag blev!!!!
.
Det är faktiskt jäkligt bra om man har högskoleprovet i ryggsäcken för jag tror att man har företräde till utbildningar då. Till skillnad för dom som inte har gjort provet men som söker ändå.
.
Hur som helst så känns det väldigt bra just nu i alla fall! Jag provade söka en utbildning på 3 år på hig för skojs skull efter jag hade gjort provet 2007..
.
Och jag blev då antagen till utbildningen på en gång kommer jag ihåg, trots att jag bara har medelbetyg från gymnasiet.
.
Om det var tur eller inte har jag ingen aning om men det verkar som om högskoleprovet kan vara avgörande i alla fall.
.
Ja det ska bli spännande det här och se vad allt leder till :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela