missmk

Live your life before someone else does

Vilket avskyvärt brott va?

Publicerad 2012-04-24 21:07:17 i Allmänt,

Hej fina läsare!
.
Idag har jag bland annat träffat den fina killen. Vi hade väldigt trevligt!
.
Just nu håller jag på med lite research.. Jag älskar att researcha! Det är även en bra och mycket viktig egenskap att ha i min framtida karriär..
.
Spelar ingen roll inom vilket område jag researchar utan det är bara kul att leta och läsa fakta om allt, till exempel olika händelser utrikes samt inrikes, olika platser, religoner, uppfostran, kärlek, beteende, ja vad som helst egentligen! Kul att lära sig också...
.
Nu till något helt annat :) Kolla vad jag fick syn på igår...
.
.
Haha allvarligt talat... Detta måste ju vara ett skämt! Det finns verkligen folk till allt!
.
Jag kollade faktiskt upp den "ofredade" kvinnans beteende. Det verkar som om det är någon typ av vanföreställning..
.
Människor som lider av en vanföreställning har bland annat en tendens att tro att omvärlden ogillar en.. Dom kan till och med tro att till exempel en nyhetsankare i tv föraktar dem.. Läskigt minst sagt!
.
Men visst var det väl ett hemskt brott att le mot någon man inte känner? :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela