missmk

Live your life before someone else does

Vinkväll

Publicerad 2012-04-14 03:13:21 i Allmänt,

Hej på er!

Jag är fortfarande skakis efter att ha sett ungefär världens största orm imorse.. Usch!!!

Senare under dagen rann det nästan tårar på mig när jag fick höra mig själv på band när jag fyllde 1 år!

Mamma skickade det bandet till pappa som var i Los Angeles på jobb just vid detta tillfälle. Jag hade precis lärt mig säga pappa på bandet. Vad gulligt! :)

Nu ligger jag i Maries säng och ska sova efter några glas vin. Vi har haft en väldigt trevlig kväll där vi bara suttit och pratat om allt och inget.

Jag har även bevittnat ikväll att katten Selma är lite hungrig på fiskarna.. Hmm dom små liven lever farligt :S

Hoppas ni har haft en härlig fredag!

Puss och god natt!
.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela