missmk

Live your life before someone else does

Ansvar är tråkigt ibland!

Publicerad 2012-02-16 16:32:47 i Allmänt,

fWVdlw on Make A Gif, Animated Gifs
.
Det här med ansvar och vuxenliv och så är inte min grej, inte när jag är singel och är i min ensmahet i alla fall. Om jag är i ett förhållande eller om jag befinner mig i seriösa situationer ihop med andra så respekterar jag, tar hänsyn och visar ansvar för mina medmänniskor såklart och kan vara riktigt tråkigt mogen ibland. Men ni ska se mig idag! Haha.
.
Jag har kommit efter lite med pluggandet nu när jag har legat sjuk och håller på försöker studera just nu, men det går sådär när jag hela tiden lägger koncentrationen på allt annat än boken. Det är mycket roligare att kasta ett öga på VH1 där dom spelar hits från Whitney Houston och det är även roligare att leka med webbcamen och sitta på youtube..
.
Och nyss så började även tårarna rinna på mig av skräck (som en liten unge) när jag fick syn på en 2 mm stor spindel som kröp precis bredvid mig.. Gud vad löjlig jag är vissa dagar men hellre det för jag skulla ALDRIG klara av att vara vuxen, pedant och mogen för jämnan. Alltså folk som är det måste vara jordens tråkigaste människor! Så enkelt är det!

Kommentarer

Postat av: S.R

Publicerad 2012-02-16 21:20:46

oj oj oj vilka fina ögon du har!!! Dom kan man drunkna i ;-) Du är lik Megan fox på ögonen och ansiktet tycker jag.,

Postat av: M

Publicerad 2012-02-16 22:29:34

Du har hela livet på dig att vara vuxen, så passa på att vara barn så länge du har chansen.



Men se till att krya på dig nu och ta tag i träningen igen. Säkert fler än jag som ser fram emot sommaren och bilder på en otroligt fin och tränad kropp.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela