missmk

Live your life before someone else does

Äntligen är den här dagen slut.

Publicerad 2012-02-15 00:17:05 i Allmänt,

Denna bild tod jag faktiskt helt ovetandes på Malibu Beach.
.
Jag börjar bli bättre och bättre nu och jag är så glad att den här dagen lider mot sitt slut nu. Då jag bara har legat på soffan idag och varit uttråkad så har jag varit en flitig besökare på fb där jag till min fasa har drunknat i bilder och statusar gällande att folk har fått blommor, kramar och hur lyckliga alla är.. Det är jääävligt överdrivet och fjantigt om ni frågar mig!
.
Blommor kan man ju få vilken annan dag som helst. Det har jag fått och det är ju mycket roligare och mer uppskattat om man får det när man som minst anar det. Får man det på alla hjärtansdag så blir det ju liksom ingen överraskning.. Nog om det.
.
Har kollat när Brynäs vann med pappa ikväll. Och imorn ska jag beställa hem mat från Brynäsrestaurangen Pigalle som har sjuuukt god mat!
.
Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela