missmk

Live your life before someone else does

Äter fortfarande som en häst

Publicerad 2012-02-22 19:26:03 i Allmänt,

.
Mitt älskade stammisställe i stan :)
.
.
MMMM så jäkla gott detta är. Deras recept på såsen och köttbullarna går inte att jämföra med något annat! Minns ni förresten att jag har berättat att jag äter som en häst? Allt detta fick jag i mig idag utan problem och hör och häpna, när jag gick därifrån var jag fortfarande hungrig?! Haha jag orkar inte!
.
.
En hel vägg full med Brynäsbilder från idag och 60 år tillbaks.
.
.
Det blev ett besök på Hemtex idag...
.
.
...och på Din Sko...
.
.
...där jag blev ägare till dessa snyggingar!!! Jag är kär! :)
.
.
Nöjd!
.
Nu ska jag och två till planera en nöjesaktivitet i Stockholm i mitten på mars. Fy satan vad kul det kommer att bli!!! Längtar!
.
Puss o kram!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela