missmk

Live your life before someone else does

Behöver er hjälp fina läsare!!!!

Publicerad 2012-02-18 14:15:50 i Allmänt,

.
AJ!!!
.
Ikväll var det egentligen tänkt att jag skulle ha en helkväll med några vänner och även gå ut i nattlivet sen men det kan jag liksom glömma nu!! Så jäkla tråkigt! Jag trodde jag var helt frisk men tydligen inte. Urinvägsinfektionen håller i sig!
.
Jag har gjort en dundertabbe!!!!! Jag har fått denna infektion nu då jag inte kissade och drack massa vatten efter att ha haft sex. Jag vet ju det innerst inne att man alltid ska kissa efter sex men tydligen så tänkte jag inte så långt den här gången :( Men jag är även medveten om att man kan vara allergisk mot kondomen och då får man också uvi..
.
Nu får ni helt enkelt ta att jag är så här öppen kring detta vilket jag inte har något som helst problem med egentligen men jag skriver aldrig om sex och så för att jag tänker på er men läser ni min blogg så får ni snällt bereda er på att sånna här ämnen kan dyka upp också.
.
Jag har provat att dricka citronvatten och äppelcidervinäger men det tycks inte hjälpa så nu vill jag ha ERA tips hur man förebygger uvi! Hur får jag bort skiten???!!!
.

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2012-02-18 14:43:43

Jättevanligt med uvi efter sex. Jag får det typ jämt . Visste dock inte att man kunde va allergisk mot kondomen. Det finns tranbärstabletter på Apoteket som är bra. Lycka till!

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-18 15:03:35

Tack snälla! Då ska jag bege mig till apoteket o kika efter tabletterna.

Postat av: Monica

Publicerad 2012-02-18 21:39:06

det finns tabletter på hälsokost som heter UVA-ört prova det, ska var väldigt effektivt :)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-18 22:41:20

Tusen tack för tipset!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela