missmk

Live your life before someone else does

Blandade känslor.

Publicerad 2012-02-19 22:10:46 i Allmänt,

.
Jag blev bjuden på god lunch hemma hos Fian idag och då drack vi julmust! Haha. Jag blev överlycklig att det fortfarande finns dom som dricker det trots att det är mars snart :)
.
.
Sofia och jag i New York 2010. Va ljus jag va i håret :)
.
Har haft en sån trevlig dag idag med bästa Sofia. Vi har inte setts på säkert 4 månader vilket är lång tid när det gäller oss. Sofia är en sån person som jag trivs sååå bra med. Vi är lite lika i sättet. Vi kan vara både flummiga och skratta ihjäl oss åt vår kassa humor men samtidigt kan vi sitta och prata i timmar om seriösa diskussioner. Hon är även en av få vänner jag har som är singel.
.
Sofia var även mitt största stöd när det tog slut mellan mig och J förra året. Hon var den som hörde av sig mest till mig och frågade hur jag mådde och då ska tilläggas att hon befann sig i Australien vid detta tillfälle! Jag är henne så evigt tacksam att hon frivilligt tog sig tid för mig och skrev meterlånga mail för att höra hur jag mådde, för att ge mig råd och för att berätta att hon fanns där för mig trots att hon var på andra sidan jorden! Ni hör, hon är en ängel!!!
.
Nu ska hon tillbaka till Australien. Hon åker om 3 veckor och ska vara borta i 1 år!! Hur ska jag klara mig??? Lite blandade känslor. Tack gode gud för internet så man kan hålla kontakten på så vis. Jag är så glad för hennes skull att hon ska tillbaka för det är där hon vill vara!
.
Jag håller på kollar på första avsnittet av Big Brother nu, det är absolut inget jag annars följer men första programmet kan vara kul att se. Förnedrings tv när det är som allra bäst i alla fall :) Det finns dock ett plus med denna säsong och det är att det är väldigt många skåningar med. Jag älskar skåningar, dom har ju så härlig dialekt!
.
Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela