missmk

Live your life before someone else does

Blev lite missförstånd i duschen ikväll :)

Publicerad 2012-02-02 23:57:36 i Allmänt,

Det var sååå härligt att simma ikväll igen.. Sen satt vi givetvis i bastun ett tag också. När vi satt där såg jag att Madde inte hade rakat benen vilket jag inte heller hade. Vi började diskutera att ibland orkar man faktiskt inte.
.
Men vi kände oss inte alls speciellt attraktiva om man säger så och när vi sedan står i duschen så diskuterar vi rakning av benen igen och att hårstråna faktiskt blir tjockare och mörkare efter rakning som man annars trodde var en myt.
.
Sen säger Madde: "Men du ser ju ut att vara helrakad!" Jag: "Men det är jag inte.. Så jag måste raka mig omgående nu innan vi drar till Sälen."
Vi båda tänkte inte på att det fanns fler i duschen så när jag vänder mig om så står där en skräckslagen tant och tittar på oss som om vi var Satans avkommor ungefär.. Haha hon trodde ju naturligtvis inte att det var benen vi helt öppet stod och diskuterade ;)
.
.
För första gången i mitt liv så smakade jag sushi ikväll.. Jag har hört att man inte alls gillar det första gången man smakar men jag tyckte det var supergott!!! Nyttigt också för den delen.. Så nästa gång ska jag ta sushi jag me..
.
.
Stannade hos Madde en stund på kvällen och åt bullar och drack mjölk. Hon färgade håret och har en ljusare variant än vad jag har och jag har funderat på att lägga i lite koppar/kastanjeröda slingor i mitt svarta hår så jag provade att göra en minislinga. Haha. Då hade jag riktig hjärnsläpp tror jag för det syns ju självklart inte :)
.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela