missmk

Live your life before someone else does

Blingo!

Publicerad 2012-02-01 16:52:19 i Allmänt,

Har varit hos farmor och fikat idag sen skyndade jag mig hem för att öppna ett paket som jag hade fått.
Idag kom min sjal från Blingo!!! :) Beställde även ett linne. Jag är KÄR i sjalen och linnet! Sjalen kommer bli min snuttefilt nu ;)
.
Det är en tjej som heter Anine som gjort denna kollektion hos Blingo. Anine är världens underbaraste och vackraste person utan att överdriva som har inspirerat mig väldigt länge på många plan och hon och hennes man har en ursöt dotter ihop..
Så Blingo kollektionen är främst barnkläder men hon gjorde även lite plagg till oss vuxna vilket jag tackar enormt för :)
.
Jag har skickat ett meddelande till henne att jag ÄLSKAR kollektionen! :) Hon släppte kollektionen för en vecka sedan och vissa produkter är redan slutsålda :) Tycker kollektionen är diskret och snygg!
.
Ska berätta mer om henne i ett annat inlägg..
.
.
Oversize linne med stjärna på..
.
.
Supersnygga sjalen...
.
.
...som är hur stor som helst :)
.
.
.
Åh vad nöjd jag är med plaggen!! Längtar verkligen till sommaren nu så man kan få använda linnet ute.. Kollektionen Stars and Stripes hittar ni HÄR (länken öppnas i nytt fönster).
.
Nu ska jag äta lite sen ska jag bege mig hem till Camilla. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela