missmk

Live your life before someone else does

Första dagen utomhus!

Publicerad 2012-02-17 19:12:36 i Allmänt,

.
.
.
.
Idag har jag för första gången tagit mig ut utanför ytterdörren sen i måndags morse då jag åkte hem ifrån Madde. Jag har varit en sväng till K-Rauta bland annat.. och tittat  på lite snygga lampor! Jag älskar lampor!!! Det är en av mina absoluta favoriter i hemmet som måste va perfekta och snygga!
.
Sen har jag varit mer ansvarsfull idag än vad jag var igår. Har bland annat bestämt dag för mitt slutprov i kursen och kollat när jag måste söka in till nästa kurs som jag ska läsa nämligen psykologi!
.
Jag pratade med en tjej för en vecka sedan som också hade läst psykologi och hon hade hittat sig själv ännu bättre tack vare att hon pluggade psykologi plus att hon fick svar på varför hon hade den relationen hon hade till sina medmänniskor, till familj, vänner och alla! Fy fan vad spännande!
.
.
Känner mig så lycklig nu som äntligen är frisk och kry igen! :) Nu ska jag ta och plugga lite och sen ta helg! På söndag eller måndag ska jag träffa min underbara Sofia igen! Vi har inte setts på evigheter så det ska bli sååå kul!!!
.
Jag såg förresten att en av mina underbara läsare hade kommenterat att jag ska ta tag i träningen snart igen. Det ska jag, det lovar jag! Men inte riktigt än. Jag kommer vara ytterst försiktig nu i början med den då jag varit så dålig. Hoppas ni förstår det kära ni :)
.
Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-18 07:34:37

du har säkert hört d här 1000 ggr men jävlar va snygg du e!!!!!!!!!!!!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela