missmk

Live your life before someone else does

Fredag

Publicerad 2012-02-25 01:29:03 i Allmänt,

Hej på er!

Åkte till Stockholm idag och satt och babbla och drack lite öl på ett jättemysigt ställe som heter Mocca på Kungsholmen. Sen tog jag tåget hem och beställde Kina mat som jag kastade i mig i soffan.

Efter det kollade jag på E.T, slumrade till och vaknar precis när en skräckfilm började. Amityville horror hette filmen och ska tydligen vara verklighets baserad vilket lär vara en omöjlighet!

Riktigt bra och skrämmande film i alla fall och jag svär, Ryan Reynolds (som spelar en av huvudrollerna) överkropp var det snyggaste och hetaste jag någonsin skådat!!!

Kram och god natt!
.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela