missmk

Live your life before someone else does

Fy fan..

Publicerad 2012-02-01 12:59:43 i Allmänt,

Hej! Vad gör ni idag? Själv sitter jag med en mattebok i handen och är på väg att grina blod..

-

Jag lider verkligen då jag avskyr matte. Det finns nog inget värre. Har upptäckt att uppgiften jag lämnade in igår var felaktig så jag har kompletterat den nu innan dom sätter betyg.

-

Sen funderar jag även på att släppa boken ur mina händer och istället leta upp en galge och hänga mig själv.. Jag lovar det är nog en mindre lindrig smärta än det jag håller på med just nu..

-

Vi hörs senare..

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela