missmk

Live your life before someone else does

Fyfarao..

Publicerad 2012-02-16 23:38:04 i Allmänt,

Nu har jag lagt mig efter denna fruktansvärt effektiva och ordentliga dag ;)

Jag fortsätter även med mitt barnasinnet i sängen och kollar på Bråk-Lotta! Haha hon är så cool och jag känner igen mig i henne sen jag var i hennes ålder...

Jag hade ett gosedjur som jag tog med mig överallt och om någon gjorde den det minsta ont så blev jag galen precis som hon och hennes Bamse.

Jag knyckte även stora cyklar och körde omkull precis som hon..

Jag sa att jag kunde allting precis som hon och jag var lika envis precis som hon :)

.

Imorn skulle jag egentligen åka och träffa A i Sthlm men då jag ligger efter me plugget nu så flyttade vi fram det till nästa vecka istället.. Åh se där, ETT ansvarsfullt beslut av mig idag i alla fall ;)

Usch nu snöar det ute så här får ni lite sommarbilder av mig från Mallorca och LA.

God natt!
.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela