missmk

Live your life before someone else does

Gääääsp

Publicerad 2012-02-23 16:28:26 i Allmänt,

.
Jag klev upp kl 8 i morse pigg som en lärka. Jag gjorde frukost och satte mig i soffan och kollade på nyhetsmorgon och blev bombaderad av nyheter angående den nya prinsessan i landet. Sen kl 12.00 bröt jag ihop i ett asgarv så tårarna sprutade.
.
En reporter på 4:an rapporterade från saluten när dom avlossade 42 skott och precis när dom avlossade första skottet så trodde reportern nog att han själv blev skjuten trots att kanonerna var riktade åt ett helt annat håll. Han blev nämligen livrädd, hukade sig och höll på ramla omkull!
.
Hahaha jag höll på dö av skratt! Kul att det blev lite underhållning av hela uppståndelsen idag så att det inte bara behövde vara torrt och tråkigt :)
.
Nu är jag suuuupertrött! Har ingen ork till någonting. Tror att mitt skratt tidigare idag fullständigt tog död på min energi! Ska försöka plugga lite nu i alla fall men jag har känning av att jag kommer somna i boken nu faktiskt... Sen ska jag göra ett nytt försök att heja fram Brynäs ikväll igen :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela