missmk

Live your life before someone else does

Gameboy!!

Publicerad 2012-02-08 01:10:18 i Allmänt,

Jag sminkade till mig lite och gick till pianobaren själv ikväll. Dom andra var trötta. Jag hann sitta och granska min omgivning ett tag och pratade även med några trevliga gentlemen men sen tyckte jag att det fick räcka så jag vandrade hemåt i korridorerna..

Nu har jag bäddat ner mig och har tagit Williams gameboy som jag ligger och spelar. Riktig flashback sen barndomen. Jag hade exakt samma spel när jag var 5-6 år som jag fick när vi var i Miami och nu 20 år senare så spelar jag samma spel.. Helt otroligt vad coolt!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela