missmk

Live your life before someone else does

Brush hair company.

Publicerad 2012-03-01 00:01:56 i Allmänt,

.
Idag har jag varit och hälsat på Emma och Kian uppe på Brynäs. Vi åkte en sväng till Håkans företag också och jag trodde Kian skulle bli en aning chockad över att det var jag som körde och inte hans mamma eller pappa som han annars är van vid men som ni ser så skrattade den lilla solstrålen bara! :)
.
.
.
.
.
Minns ni att jag berättade om Håkans företag tidigare när jag fick en brun-utan-sol styling av honom? Idag var jag och hälsade på på hans kontor och nyöppnade företag. Skulle våga påstå att detta är Gävles största grossistföretag när det gäller hårvårdsprodukter. Dessutom kommer han snart börja sälja ett nytt märke och kommer vara ensam om det i hela landet och huvudkontoret kommer ligga i Gävle. Detta kommer bli succé, och kom ihåg vart ni först hörde det någonstans :P Håkan är såååå duktig och driven!
.
Gud vad jag ser upp till sånna här engagerade människor. Så kul att se! Brush hair company heter hans företag och går även under namnet Id hair. Det som inte Håkan kan om hår och dess produkter är inte värt att veta!!!
.
Det var med Håkan och Emma med fler som jag skulle gå ut förra lördagen när urinvägsinfektionen stoppade mig och jag fick höra massa smaskiga skvaller av dom idag vad som hade hänt i lördags..
.
Dom hade bland annat druckit upp i stort hela lagret av champagne på Harrys och hade kommit på den brillianta idén att boka vipen precis innan dom kom dit i namnet Fru Klövehagen! Haha jag dör! Tur att jag inte var med i lördags för jag hade med all sannolikhet skrattat ihjäl mig... det gör man i deras sällskap nämligen!
.
IS1KDW on Make A Gif, Animated Gifs
.
Sen åkte vi hem och käkade pizza och kollade lite på Zlatan och gänget. Nu är jag trött efter att ha lekt med en 1 åring idag vilket jag inte är så van vid hehe.. Så nu ska det bli skönt att få sova!
.
Sweet dreams!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela