missmk

Live your life before someone else does

Hurra hurra hurra!

Publicerad 2012-02-25 12:00:09 i Allmänt,

.
Bara några timmar gammal.
.
.
Träffar sin gudmor för första gången :)
.
.
På väg till dopet.
.
.
Sötunge!!! :)
.
.
Gudmor och guddotter :) Här har hon precis blivit döpt till Vilja Lovisa Persson.
.
.
Idag är ingen vanlig dag för idag fyller mitt älskade gudbarn Vilja 1 år!!! Hurra hurra hurra för dig lillhjärtat! 1 år har gått! Helt otroligt! Jag minns exakt för 1 år sedan när jag ringde till hennes mamma Fredrika när hon hade kommit in på förlossningen i Falun.
.
Jag tyckte så synd om henne och förstod att hon hade ONT men sen fick jag höra henne säga "Nej jag ligger i badet och dricker milkshake, det gör inte ont." Hmm då tog jag genast tillbaka mina uttalanden om att jag tyckte synd om henne för det var det ju verkligen inte! Hallå, ligga i bad och dricka milkshake och bli servad? Hårt liv ;)
.
Är så ledsen att jag inte kan vara med dom idag på denna stora dag. MEN jag ska kanske upp till Sälen igen och partaja lite i slutet av mars/början av april där nån gång så då kan jag i så fall fira henne då istället :)
.
Nu ska jag göra mig klar och åka på bio, jag ska se Star Wars tydligen. Haha vad hände där liksom? ;) Men men åker man med 8 åring så får man snällt rätta sig därefter...
.
Kram!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela