missmk

Live your life before someone else does

Haha humor!! Ni måste se det här klippet.

Publicerad 2012-02-15 16:03:22 i Allmänt,

Fick syn på ett jätteroligt klipp på fb nyss. Ett klipp om Brynäs där dom diskuterar D. Widings målgest sen gårdagen.
Och det roliga i klippet kommer på slutet när han i gul tröja driver med sig själv! Haha så himla underbart!!! Det är exakt min humor när människor har självdistans och kan driva med sig själv!
.
Kolla in klippet HÄR (länken öppnas i nytt fönster)
.
.
Jag lär berätta en till rolig grej som hände förr. Jag var hemma på efterfest hos Widing för måååånga år sedan nu och satt och höll på med hans data och fick syn på en häst som bakgrundsbild. "Vilken fin häst, är det din?" frågar jag. "Ja det är det" sa han.
.
"Där ser man, du rider alltså!" Han stannade upp och tittade på mig som om jag kom från planeten Mars och sa: "Neej det är en travhäst!!!"
.
Haha gissa om vi höll på dö av skratt! Och när jag tänkte efter sen så hade jag ju visserligen aldrig hört talas om att en hockeyspelare/fotbollspelare eller vad det nu kan vara, rider på fritiden hehe.. Jag var inte i mina sinnens fulla bruk när jag var yngre med mina tankar men det bjuder jag gärna på för kul hade vi! :)
.
Jag kan faktiskt tänka mig att Brynäs är det laget i Sverige som har den mest härliga och roliga stämningen i laget. Det är väl en del till varför det går så bra för dom också kanske.
.
Vi hörs senare. Nu ska jag försöka få i mig mat i min orkeslösa och tunna kropp som har blivit vidrigt svag dessa dagar :(

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-15 16:16:11

hahah kung!! ja bif har en äkta stämning i laget

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela