missmk

Live your life before someone else does

Hockey och g-punkten.

Publicerad 2012-02-02 00:40:02 i Allmänt,

.
Ikväll har jag stått i kiosken på hockeyn med Camilla. Mycket trevligt! Grabbarna grus vann med 4-1 btw. Och Per gjorde sista målet! Tjoho! :)
.
Nu har jag precis kollat på en dokumentär på svt1 om vår g-punkt. Intressant faktiskt. Fick veta en hel del som jag aldrig vetat förr. Bland annat att om urinröret och slidan sitter långt ifrån varandra så har dessa personer lättare att få orgasm via g-punkten än andra som har dessa punkter tätt intill varann. Satan vad man vet lite om sin kropp egentligen! :) Haha..
.
Sen fick man även se från ett labb där dom röntgade huvudet på en tjej samtidigt som hon tänkte på sex och tänkte sig till orgasm och på röntgenbilderna kunde man se hur bland annat klitoris var stimulerat enbart av tankar! Hur coolt?!
.
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Sov sött!
.
9gjoX_ on Make A Gif, Animated Gifs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela