missmk

Live your life before someone else does

Hur ska jag tolka detta?

Publicerad 2012-02-22 12:41:55 i Allmänt,

.
Mamma håller på gör om i sin trappa och igår hittade jag henne i denna "jobbställning" med ett hårt grepp om penseln i ena handen och sitt tillhygge i andra handen och så satt hon hur länge som helst..
.
Hmm "Mamma det ser ut som om nästa förbipasserande i denna trappa har gjort sitt på jorden när du sitter sådär bara så du vet." sa jag till henne. Jag fick då endast en kall blick tillbaka hahaha. Jag vände på klacken och gick för vem fan vågar passera henne i denna trapp, bäst att inte störa liksom ;)
.
.
Nu ska jag färga utväxten sen ska jag till Gävles bästa restaurang Pigalle och äta supergod mat!
.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela