missmk

Live your life before someone else does

I wish nothing but the best for you...

Publicerad 2012-02-21 21:10:24 i Allmänt,

.
Det går ju bra för Brynäs ikväll.. hehe eller inte! Jag surfar runt på youtube istället :) Jag har hittat en till favorit! Walk off the earth gör ännu en magisk cover!!!
.
Denna gång tolkar dom Adeles underbara Someone like you! Jag får på riktigt rysningar genom hela kroppen! Den här gruppen är såååå sjukt begåvade! Och jag älskar tjejens sångröst!
.
Sen måste jag även hylla Adele. Vilken fantastisk text i denna låt! Det finns alldeles för många bittra människor där ute när det handlar om före detta förhållande exempelvis. Folk som ska hämnas, prata skit om sina ex med mera. Så himla onödigt!!!
.
Varför håller folk på så? Varför kan man inte bara vara tacksam åt det man har/har haft istället? Och varför önskar inte folk det bästa åt någon annan även om det är ens ex eller någon vän man varit osams med eller vad det nu kan vara.. Så svårt är det inte! Det handlar om personlig mognad tror jag!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela