missmk

Live your life before someone else does

Jag är såååå stolt över mig själv!!!

Publicerad 2012-02-08 23:01:00 i Allmänt,

Efter afterskin idag så gick vi ut i backen igen.. Jag har någorlunda lyckats byta ut mina skräcktankar "jag kommer köra rakt åt helvete och ligga i gipsvagga i ett halvår" mot "nu SKA jag försöka och jag SKA lära mig". Och det ger resultat.

Jag åkte upp och ner för en liten backe ikväll och testade in grunderna nu och lyckades hålla mig på benen hela tiden!! :) Satan vad bra det känns! För ett år sedan kunde jag inte ens åka 20 cm på en snowboard men idag åkte jag många många meter utan att ramla!

Jag rekommenderar verkligen bräda till er alla som inte åker för det är utan att överdriva bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv!

Jag antar att jag snart kommer vara en flitig anhängare hemma i Kungsberget sen..

Efter backen åt vi mat och sen satte vi oss i bastun. Nu har marie och jag bäddat ner oss och ska sova. Imorn väntar den stora afterskin och sen ska vi gå på nattklubb! Men först ska jag hem till Vilja och busa med henne och hennes mamma!

Puss och god natt!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela