missmk

Live your life before someone else does

Jag har ingenting, om jag inte har dig!

Publicerad 2012-02-18 23:36:15 i Allmänt,



Jag behöver inte gå dit du inte förföljer mig.. Tvinga mig inte att stänga en till dörr för jag vill inte lida igen. Stanna i mina armar istället - om du vågar...? Ååååh det här är världens bästa text och låt!!! Lyssna och njut!
.
Jag har tittat lite på Whitneys begravning idag och kan verkligen inte förstå att hon är borta. Nu ligger jag och storgråter till Bodyguard. Så fort hon öppnar munnen och börjar sjunga så börjar tårarna bokstavligt talat spruta nerför mina kinder.
.
Jag minns sååå väl första gången jag hörde hennes fantastiska röst. Jag satt hemma hos farmor och farfar som 5-6 åring och lekte med mina släktingar i vardagsrummet. Då var det ett program på tv:n där hon medverkade och när hon började sjunga min favoritlåt I have nothing, så stannade jag upp och bara glodde in i tv-rutan. Ingen fick kontakt med mig minns jag. Jag bara glodde, glodde och glodde och fann inga ord. Förstår ni så stor och mäktig hon var som till och med fick ett litet barn så häpen!
.
Min farfar älskade henne också så jag tänker mycket på honom också när jag hör Whitneys låtar. Det väcker minnen sen barndomen. Och tårarna kan inte sluta rinna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela