missmk

Live your life before someone else does

Klaga inte!

Publicerad 2012-02-22 23:40:50 i Allmänt,

Det hände nåt medans jag kollade på nyheterna ikväll. Dels så blev jag så glad över att socialdemokraterna börjar gå åt rätt håll igen.. blev även glad när jag såg att moderaterna har sjunkit med hela 2 procent.

Jag gillar Reinfeldt men tycker inte om det dom står för och det där korkade uttalet om pension vid 75?! Bland det värsta som har sagts på länge inom politiken om ni frågar mig..

Sen började jag även tänka efter mer när dom visade bilder från bombningarna i Syrien..

Vi förstår verkligen inte hur bra vi har det! Jag skäms när jag tänker på att jag klagar på skitsaker ibland när det finns människor som far så illa ute i världen!

Ett av dom största problemen i vårt samhälle just nu, enligt nyheterna, är att var tredje arbetslös går utan a-kassa.. Det största problemet i arabländerna är att dom har ihjäl hundratals människor varje dag. Vilka jäkla kontraster! :(

Så hädanefter ska jag aldrig klaga på nånting mer! :)

God natt vänner!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela