missmk

Live your life before someone else does

Mycket skoj!

Publicerad 2012-02-26 00:00:39 i Allmänt,

_PKWwA on Make A Gif, Animated Gifs
.
Nyss hemkommen från Marie. Vi har suttit och smidit planer så hjärnan har blivit aningen överhettad! Jag har mycket att se fram emot nu. Bland annat sexparty, en utflykt till huvudstaden, Takida och Sälen! Tjoho!! :)
.
Nu är jag kriminellt trött och ska sova strax. Jag är så glad att jag har lyckats få en bra dygnsrytm igen. I Sälen somnade man ju 7 på morgonen vilket INTE är okej, men nu lägger jag mig runt elva-tolv varje kväll och vaknar utvilad kl 8 på morgonen. Så skönt!!
.
Men innan jag ser fram emot alla roliga aktiviteter så ska jag naturligtvis plugga stenhårt nu, skriva slutprov och göra så bra ifrån mig som jag bara kan! Heja mig själv det här klarar du! ;)
Puss o kram.
.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-26 01:44:24

vacker!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela