missmk

Live your life before someone else does

När du får oväntat besök!

Publicerad 2012-02-23 22:29:13 i Allmänt,

.
Okej, exakt vad är det för kapsel med pulver i som låg i denna tuggummi påse??? :) Haha så jäkla märkligt!!! Det är min vän Ida som köpt denna uppe i Östersund där hon bor.. En fråga bara, vad håller dom på med där uppe i norrland egentligen?! Odlar både här och där ser det ut som ;)
.
Jag har tjajat på Ida ikväll att hon MÅSTE kontakta media! Detta kan ju vara något farligt för oss att få i sig och om hon kan stämma Extra så får nog Ida garanterat en liten slant för detta.. :)
.
Vad tror ni läsare???? Vad är det för piller som hon fick på köpet i påsen???
.
Nu ska jag ta och stänga mina blå. Imorn åker jag till Stockholm en sväng. Trevligt!
.
Sov sött!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela